آیا می دانید مشتری هایتان تنها سه ثانیه زمان برای فروش در اختیارتان خواهند گذاشت؟
آیا می دانید در آن سه ثانیه چه چیزهایی باید بگویید؟
آیا می دانید می توانید براحتی مشتری را در این ۳ ثانیه تحت تاثیر قرار دهید و به او محصول یا خدمتتان را بفروشید؟
باور کردنی نیست، نه؟ امتحان کنید!
هدف از ارائه این کتابچه این است که کسب و کارها در ایران امروز از سقوط و هلاک خودشان جلوگیری کنند و به کسب و کاری کاملا سودآور تبدیل شوند .
با استفاده از این روش قرارداد خرید پس از ۳ ثانیه در ذهن مشتری منعقد خواهد شد
نام این روش از بازاریابی پیشنهاد رد نشدنی است
شما خواهید آموخت که با ارائه یک پیشنهاد رد نشدنی به مشتری او را شگفت زده کرده و تنها در ۳ ثانیه بر روی او تاثیر بگذارید و محصول خود را به او بفروشید.
0
پروژه کنترل کیفیت (QC)برچسب ها : افزایش فروش ، را های افزایش فروش ، چه کار کنیم که فروشمان بیشتر شود ، راه های افزایش فروش اینترنتی ، شیوه هایی که با انها فروشمان افزایش می یابد ، بهبود و سود بیشتر از فروش محصولات در اینترنت ، بازاریابی در 3 ثانیه ، در سه ثانیه مشتری را راغب به خرید کنید ، بازاریابی برای فروش بهتر محصولات خود ، ترفند های ضروری برای فروش بیشتر محصولات ، فروش سریع ، فروش عالی و سریع محصولات اینترنتی ، تبلیغ سریع محصول ، فروش فوری و با قیمت خوب محصول ، آیا می دانید می توانید براحتی مشتری را در این ۳ ثانیه تحت تاثیر قرار دهید و به او محصول یا خدمتتان را بفروشید؟ ، پیشنهاد رد نشدنی چیست؟ ، مکالمات غیر کلامی درونی مشتری چیست؟ ، قانون های طلایی قیمت گذاری ، چگونه یک پیشنهاد رد نشدنی صنعتی را متحول کرد؟ ، چک لیست ساخت یک پیشنهاد رد نشدنی ،