ابعاد ساختاري و محتوایی مدیریت ارتباط با مشتریان
امروزه مدیران
بازاریابیباید با واقعیت هاي بازار و تغییراتی که در خلال این واقعیت ها رخ می دهد، تطبیق پیدا کنند تا امکان دست یابی به اهداف فراهم شود. براي دسترسی به این مهم، آن ها باید به سازگاری ها و ناسازگاری هاي آن دسته از مشتریانی که در حال حاضر در بازار هستند بر خلاف تئوري
بازاریابیکلاسیک که
مشاهده پست مشابه : کسب درآمد نامحدود از فروش فایل هایتان در هر فرمتی
برچسب ها : بازاریابی، مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباط موثر با مشتری، ساختار ارتباط با مشتریان، ابعاد بازاریابی، تعقییر بازار و بازاریابی،